entuzjastycznie, czasem o internecie
Kategorie: Wszystkie | archiwum
RSS
środa, 17 marca 2010

Właśnie się skończyło, wrzucam więc taką szybką galerię-katalog wystąpień ludzi, których słuchałem przez ostatnie kilka dni. Żeby nie zapomnieć. Trochę przerażające ilu ciekawych rzeczy nie widziałem - poszczególne sesje nakładają się na siebie, ciągle trzeba z czegoś rezygnować. Jakość dokumentacyjna, umiem tylko wciskać fire ;)

 

S. Craig Watkins

S. Craig Watkins, theyoungadthedigital.com. Book Reading: The Young and the Digital

 

Ben Huh

Ben Huh, Cheezburger Network (poza zdjęciem: Denise Jacobs, denisejacobs.com; Jeremy Keith, adactio.com; Min Jung Kim, minjungkim.com). Crossover Panel: How to Rawk SXSW

 

[no foto]

Cliff Atkinson, BBP Media LLC. Book Reading: The Backchannel

Alex Cook i Lisa Kamm, Google. Dual: Long Distance UX

Darren Rowse, ProBlogger.net. Book Reading: ProBlogger: Secrets for Blogging Your Way to a Six-Figure Income

 

Mike Bender

Mike Bender (albo Doug Chernack? jeden z nich jest poza zdjęciem), Awkward Family Photos. Book Reading: Awkward Family Photos

Andrea Philips

Andrea Philips, Deus Ex Machinatio. Solo: ARGs and Women: Moving Beyond the Hot Brunette

 

Rodriguez Fleischer Reeves

Robert Rodriguez, Ruben Fleischer, Matt Reeves (poza zdjęciem: Ti West, Neil Marshall, Scott Weinberg). Crossover Panel: Directing the Dead: Genre Directors Spill Their Guts

 

danah boyd

danah boyd, Microsoft. Opening Remarks: Privacy and Publicity

(PS. ona nie gra tu na żadnym fortepianie i nie śpiewa - taki ma natchniony sposób mówienia. focia wyjątkowo rozmazana, bo robiona telebimowi)


David Carr, Amy Langfield, Markos Moulitsas

David Carr, New York Times; Amy Langfield, NewYorkology.com; Markos Moulitsas, Daily Kos (poza zdjęciem: Greg Beato, Reason Magazine; Henry Copeland, Blogads.com). Panel: Media Armageddon: What Happens When the New York Times Dies

 

moot

Christopher "moot" Poole, 4chan. Core Conversation: Gaming the System with 4chan

 

Dennis Crowley, Kellen Elliot-McCrea

Dennis Crowley, foursquare.com; Kellen Elliott-McCrea, Flickr (poza zdjęciem: Chris Pendleton, Bing; Laura Diaz, Navteq; Ryan Sarver, Twitter). Sponsored Panel: Augmenting Maps with Reality

 

[no foto]

Andrew Huff, Gapers Block; Adrian Holovaty, EveryBlock.com; Jeremy Zilar, New York Times; Jeff Jarvis, City University of New York; Brad Flora, WindyCitizen.com. Panel: Online News of Tomorrow

 

Randi Zuckerberg, Jason Rzepka, Lila King

Randi Zuckerberg, Facebook; Jason Rzepka, MTV; Lila King, CNN.com (poza zdjęciem: Pete Cashmore, Mashable; Joseph Kingsbury, Text 100). Panel: CrowdControl: Changing the Face Of Media Or Hype?

 

Valerie Casey

Valerie Casey, The Designers Accord. Sunday Keynote with Valerie Casey

 

Morelli Rosa Miltner Bennett Reeves

Kelly Reeves, kellyreeves.net; Dashiell Bennett, Deadspin; Kate Miltner, Trailer Park; Anthony De Rosa, Neighborhoodr.com; Jaime Morelli. Panel: From Trolls to Stars: The Commenter Ecosystem

 

Strent, Zan, Sussman, Paglia

Josh Sussman, IAC/InterActiveCorp; Koethi Zan, MTV; Robert Strent, Grubman, Indursky & Shire; Luke Paglia, American Eagle Outfitters. Crossover Panel: Don't Get Sued! A Guide For Content Creators

 

Matt Drenik

Matt Drenik, Lions (poza zdjęciem: Mark Roemer, The Ant Farm; Doug McCracken, Activision). B2B: Video Games, the New, New Media For Music

 

Gary Vaynerchuk

Gary Vaynerchuk, Presentation

 

[no foto]

Evan Williams, Twitter; Umair Haque, Havas Media Lab. Keynote Interview: The Next Generation of Social Media

Earnest Mazique; Daniel Reidenberg; Christopher Gandin Le; Amanda Lehner; Amy Wright. Panel: RT: I'm Going to Kill Myself. Preventing Suicide Online

David Meerman Scott, davidmeermanscott.com. Marketing Goes Social

Nathan Broshear, U.S. Air Force. Media Relations Go Social

Melanie Baker, PostRank. Customer Service Goes Social

 

Kris Wilson

Kris Wilson, Cyanide and Happiness (poza zdjęciem: John Hargrave, ZUG.com; Mark Malkoff, markmalkoff.com; Jeff Rubin, collegehumor.com; Rob Cockerham, Cockeyed.com). Panel: Epic Lulz: Creating Funny Content on the Web


Daniel Ek

Daniel Ek, Spotify (poza zdjęciem: Eliot Van Buskirk, Wired). Keynote Interview: The Future of Music Delivery

 

Rosenblatt Fletcher

Richard Rosenblatt, Demand Media; Dan Fletcher, Time. Interview: Content On Demand

 

Bruce Sterling

Bruce Sterling. Presentation

Tagi: sxsw
10:04, ols
Link Komentarze (2) »
piątek, 12 marca 2010

so true

właśnie dotarłem. jeśli jesteście zainteresowani tym, co dzieje się w najbliższych dniach w Teksasie (poza wiosną - >20 stopni!) to zapraszam do:

  • zasubskrybowania mnie na Twitterze - jeśli wreszcie zgrepuję niepojęte dla mnie konwencje korzystania z tego ustrojstwa to jest szansa że pohasam po backchannelach prezentacji na które trafię (strasznie to skomplikowane - każdy z setek tutejszych eventów ma swój hashtag, powinni dawać do tego jakąś instrukcję :/
  • zasubskrybowania mnie na Blipie, gdzie (by popular demand) będę wrzucał różne ciekawostki w poręcznym rozmiarze 160 znaków
  • zafriendowania mnie* na Foursquare i Gowalla - te dwa serwisy społecznościowo-geolokalizycjne są chyba teraz najgorętszym (po iPadzie oczywiście ;) tematem wśród podobnych mi early adopterów lanserów. Postaram się checkinować we wszystkich odwiedzanych miejscach (jestem bardzo podatny na zbieranie wirtualnych plakietek i realnych gadżetów), może to okazać się dla niektórych z Was interesujące.
  • dodania niniejszego blogusia do rss, albowiem jeśli coś mnie tu bardzo zainteresuje to duża szansa, że stanie się wkrótce bardzo interesującym wpisem

(*to oczywiście propozycja do znajomych, jednak niekomfortowo się czuję z pokazywaniem gdzie jestem każdemu jak leci)

czwartek, 15 października 2009

(notka raczej rozrywkowa)


Otóż bawiłem się sugestiami wyszukiwania podsuwanymi mi przez Google. Nie jest to żadna nowość - ot, sprytny skrypt, który podgląda co wpisujemy i podpowiada najczęstsze zapytania zaczynające się od liter, które wpisaliśmy. Zapewne Google trochę przy tym grzebie - sami przyznają, że wycinają z sugestii porno, przekleństwa, nienawiść i przemoc - ale i tak warto popodglądać co też wpisują w okienko wyszukiwarki inni ludzie (cóż jest ciekawszego od podglądania bliźnich?).

Zastanowiło mnie szczególnie, jak zmienia się korzystanie z wyszukiwarki wraz z wiekiem użytkowników. Czego szukają młodzi, czego starsi? Jakie pytania zadają? Co ich dręczy? Intelektualnie zapłodniło mnie blipnięcie ^emes.a o zainteresowaniach trzynastolatek, "badania" przeprowadziłem wpisując proste frazy w wyszukiwarkę. Nie roszczę sobie żadnej "naukowości", po prostu pobawiłem się wyszukiwarką. Jeśli jesteście zainteresowani, co też chodzi po głowie siedmio-, szesnasto- i pięćdziesięciopięciolatkom - zapraszam do kliknięcia w "czytaj dalej".


PS. Tak, wiem, ostatnio obiecałem napisać notkę na temat anonimowości. Może następnym razem ;)

1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 19